ECHT Klantgericht
ECHT Klantgericht
Door het grote aanbod van producten en diensten hebben klanten veel keus bij wie ze willen consumeren. Sociale media zorgen er verder voor dat klanten sneller openbaar klagen wanneer iets niet helemaal goed gaat. Het lijkt daarom steeds moeilijker voor bedrijven om klanten voor langere tijd aan zich te verbinden.
Hoe kun je hiermee omgaan en deze uitdaging omzetten in een kans?
Door klantgericht te zijn! In hoeverre voldoet jouw bedrijf hier nu aan? En komt jullie idee hierover, overeen met dat van de klant?
- Leerdoelen
- Het verschil begrijpen tussen klantvriendelijk zijn en klantgericht
- Weten hoe je klantvriendelijkheid en klantgerichtheid optimaal kunt combineren en inzetten
- Onderzoeken hoe klantgericht jouw bedrijf nu écht is
- Kennis hebben van hoe klantgerichtheid beter te implementeren in jouw werksituatie of bedrijf, aan de hand van voorbeeldsituaties en praktijkcases
Geloof je in de kracht van klantgerichtheid en wil je weten hoe je dit (nog) beter kunt inzetten binnen jouw bedrijf? Geef je dan op voor deze training
Aantal dagen: 2 dagen
Deze training wordt ook virtueel aangeboden.
Meer info of offerte aanvragen:
088-TRAINEN
(088-872 46 36)
of via office@echttraining.nl