ECHT Telefonische Gesprekstechniek

ECHT Telefonische Gesprekstechniek

Communiceren door de telefoon vergt andere kennis en bewustwording dan wanneer je oog in oog met iemand spreekt. Er zijn natuurlijk overeenkomsten. Alleen je mist veel binnen de non-verbale communicatie, omdat je iemand niet ziet. En wat te doen met luisteren, wanneer je aandachtig aan het luisteren bent, maar geen geluid maakt, zal je gesprekspartner vroeg of laat vragen of je nog aan de lijn bent.

Je leert de techniek die het beste bij je past. We behandelen onder andere snelheid, intonatie, verstaanbaarheid en timing.

Leerdoelen

  • Bewust worden van je eigen telefonische communicatie
  • Omgaan met verschillende soorten gesprekken
  • Je leert de meest effectieve luistertechniek

Wil je weten hoe je de verschillende technieken kunt inzetten om betere telefonische gesprekken te voeren met klanten of collega’s? Geef je dan op voor deze training.

 

 

 

 

DSC_1844

Aantal dagen: 2 dagen

Deze training wordt ook virtueel aangeboden.

Meer info of offerte aanvragen:

  088-TRAINEN

(088-872 46 36)

                       of via                            office@echttraining.nl