ECHT Contact

ECHT Contact

Ons leven speelt zich steeds meer online af. Live contact met een klant of opdrachtgever wordt daarom steeds schaarser en dus waardevoller.

Hoe leg je tijdens die momenten de juiste basis voor een langdurige, succesvolle samenwerking? Dit vereist vaardigheden die niet iedereen van nature bezit. Daarnaast verandert er veel in hoe bedrijven worden ingericht. De klant komt steeds centraler te staan.

Maar wat betekent dat voor jouw werk? Hoe pas je dit toe bij je dagelijkse contact met klanten en collega's? Tijdens deze training optimaliseren we de externe live communicatie.

Dat doen we met behulp van deze training met veel praktische oefeningen, waarin alle facetten van communicatie behandeld worden. Je ontdekt veel over jouw manier van communiceren en of alles ook overkomt zoals je bedoelt. De theorie wordt direct met behulp van vakkundige co-trainers in de praktijk gebracht.

Leerdoelen

  • Inzicht in hoe jouw communicatiestijl overkomt op anderen en hierop kunnen handelen
  • Kennis van de factoren die belangrijk zijn voor succesvolle live communicatie met klanten
  • Gesprekstechnieken voor verschillende situaties praktisch in kunnen zetten in het dagelijks werk

Ben jij benieuwd hoe je jouw communicatiestijl zo kunt inzetten dat je succesvoller wordt in het contact met klanten en collega's?

Geef je dan direct op voor deze training.

DSC_4901MIDDEN RESOLUTIE

Aantal dagen: 2 dagen
Tijd: 09:00 - 16:30 uur
Locatie: Birkstraat 95-6, Soest        

Deze training is ook virtueel te volgen:

              

Meer info:

  088-TRAINEN

(088-872 46 36)

                       of via                            office@echttraining.nl