ECHT Klantcontact

ECHT Klantcontact

De tijden veranderen. Er worden regelmatig nieuwe systemen, of technologieën geïmplementeerd in bedrijven en communicatie speelt zich steeds meer online af. Door die veranderingen, krijgen afdelingen die eerder niets te maken hadden met klanten dat nu ineens wel. Anderen krijgen steeds minder te maken met echt live klantcontact, maar meer met online contact. Hoe zorg je in al die verschillende situaties, functies en op alle kanalen voor prettig
contact dat een goede indruk achterlaat bij je klant?

Leerdoelen

  • Weten welke factoren bepalend zijn voor een prettige communicatie vanuit het oogpunt van
    je klant
  • Inzicht krijgen in jouw eigen communicatiestijl. Leer hoe je overkomt op een ander
  • Leren wat actief luisteren inhoudt en dit toe kunnen passen binnen jouw werksituatie
  • Kunnen communiceren op een manier die prettig is voor de klant en tegelijkertijd de missie en
    visie van jouw bedrijf vertegenwoordigt in iedere situatie en op elk kanaal

Ben jij benieuwd hoe je jouw communicatiestijl zo kunt inzetten dat je succesvoller wordt in het contact met klanten? Geef je dan op voor deze training.

 

 

 

 

DSC_0112

Aantal dagen: 2 dagen
Meer info: Wil je deze training in jouw organisatie of bedrijf laten doen, neem dan contact op met 088-TRAINEN/088- 872 46 36 of office@echttraining.nl voor een offerte.